• En
  • ساعت : ۱۵:۱۲:۳۱
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ 
  • کد خبر : ۱۵۹۰۹۱
    /  6
بازدید مدیركل پست استان یزد از ادارات پست شهرستانهای تفت و اشكذر

بازدید مدیرکل پست استان یزد از ادارات پست شهرستانهای تفت و اشکذر

علی محمد رحمانی پور مدیر کل پست استان یزد با حضور در ادارات پست شهرستانهای تفت و اشکذر ضمن ديدار صميمي با كاركنان از نزدیک در جریان مسایل ومشكلات آنها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان یزد ، در این بازدیدها رحمانی پور مدیر کل پست استان کیفیت را یکی از مهمترین مولفه های مورد ارزیابی مردم در انتخاب خدمت مورد نظرشان دانست و ادامه داد کیفیت از نگاه مشتري آن دسته از ویژگیها و خصوصیات خدمتی است که بر روي وی تاثیرگذار باشد و علاوه بر اعتماد ، حس ایجاد رضایت را نیز در او آشکار سازد .

بالاترین مقام پست استان تاکید نمود  اعتماد کلیدی ترین گزینه در برقراری ارتباط مجدد و تحقق همکاري میان افراد و سازمانها می باشد و اهمیت این موضوع به خوبی در سیستم کاری ما نیز آشکار گردیده است.

مدیر کل پست استان اعتماد و اطمينان مردم به خدمات پست را برند شركت ملی پست دانست و افزود : ما باید با همفکری و همکاری در راستای تامین رضایت مشتریان ، کیفیت خدمات خود را بیش از پیش ارتقا دهیم و و از هیچ اقدامی فروگذار نخواهيم بود.

وی در ادامه از واحدهاي مختلف تجزيه مبادلات و توزيع ادارات مذکور بازديد و از نزديك در جريان مسائل و مشكلات كاري حوزه هاي مربوطه قرارگرفت.

در پایان این بازدیدها کارکنان ادارات پست شهرستانهای تفت و اشکذر در محیطی بسیار صمیمی به صورت رو در رو  به بیان نظرات خود در خصوص مسائل کاری  و مشکلات خود با مدیر کل پست استان پرداختند.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/07/01 12:57
    V5.5.5.0