• En
  • ساعت : ۱۲:۵۳:۲۳
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ 
  • کد خبر : ۱۶۶۵۰۷
    /  7
جلسه شورای اداری پست استان یزد برگزار شد
ششمین جلسه شورای اداری سال 99 اداره کل پست استان یزد همزمان با هفته گرامیداشت پست ، به ریاست رحمانی پور مدیر کل و با حضور کلیه اعضا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

جلسه شورای اداری پست استان یزد برگزار شد

ششمین جلسه شورای اداری سال 99 اداره کل پست استان یزد همزمان با هفته گرامیداشت پست ، به ریاست رحمانی پور مدیر کل و با حضور کلیه اعضا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان یزد  ، در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، مدیرکل پست استان درابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی ، از زحمات و تلاشهای تک تک همکاران تقدیر و تشکر کرد و 17 مهر ماه ، روز جهانی پست را به همکاران تبریک گفت و بیان نمود : با توجه به سیاستهای مدیر عامل محترم در جهت بهبود معیشتی و رضایت شغلی کارکنان خواستار تلاش بیشتر همکاران در جهت تحقق اهداف و سیاستها شد و افزود : مشتری مداری ، سرعت ، دقت ، بهبود کیفیت ارائه خدمات و افزایش ترافیک و درآمد می بایست همواره در دستور کار قرار گیرد.

رحمانی پور با اشاره به وضعیت عملکردی پست استان و رشد درآمدی 54% در شش ماهه ابتدای سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل و درصد تحقق درآمدی  پنج ماهه 109%  نسبت به پیش بینی، از زحمات همه همکاران  بخصوص کارکنان حوزه اجرا و بخش های قبول و توزیع تشکر کرد.

مدیر کل پست استان در ادامه جلسه با بررسی گزارش عملکرد ادارات پست شهرستانها در شش ماهه ابتدایی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و نیز بررسی شاخصها و نقاط ضعف و قوت ادارات پست شهرستانها ، راهکارهای لازم را در جهت رفع مشکلات ارائه و خواستار تلاش همکاران در ارائه خدمات با کیفیت ، توسعه سرویسهای قراردادی و تحقق اهداف شد.

بالاترین مقام پست استان تغییرات جدی درعرصه بازاریابی و شناسایی نیازهای مشتریان و ذینفعان را موضوعی مهم و حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: با تحولات چشمگیر فناوری و شرایط فعلی حاکم بر جامعه در خصوص ویروس کرونا و گرایش مشتریان به سمت خرید و فروش الکترونیکی ، نیاز و ذائقه مشتریان تغییر کرده، بنابراین بازاریابی باید بتواند به سرعت تغییرات شرایط محیط را درک و متناسب با آن برنامه ریزی نماید .

وی تلاش مضاعف رؤسای ادارات پست شهرستانها و بازاریابی در خصوص انعقاد قراردادهای جدید و ورود به بازارهای بومی و محلی را بسیار ضروری دانست و افزود: می بایست با توسعه سرویسهای ارزش افزوده و انعقاد قرارداد های جدید ،سهم خود را از بازار افزایش دهیم.

محاسبه و پرداخت حق السهم توزیع پیمانکاران از جمله دفاتر ict روستائی و نمایندگی پستی صرفاً  بر اساس توزیع موفق ؛ لزوم معرفی سرویس صاپست و مزایای آن به مشتریان ؛ رعایت پروتکل های بهداشتی و الزام استفاده از ماسک توسط همکاران بمنظور صیانت و سلامت کارکنان و مشتریان ؛ رعایت انضباط اداری ؛ کنترل ورود و خروج پرسنل ؛ پاسخگوئی بموقع و مناسب به شکایات در سامانه eop ؛ بهبود و ارتقای شاخصهای کیفیت ؛ رهسپاری به موقع پست از مرکز استان به شهرستانها و بالعکس ؛ مشتری مداری ؛ پیگیری جدی وصول مطالبات بویژه سنواتی ؛ نظارت و کنترل جدی بر عملکرد کارکنان و پیمانکاران ؛ مدیریت هزینه ها و توسعه سرویسهای ارزش افزوده و قراردادی ازدیگر موارد مورد تاکید در این جلسه بود.

پیش از سخنان مدیر کل، هریک از معاونین و رؤسای ادارات ستادی و اجرائی وکارشناسان ،گزارشی از عملکرد و برنامه های عملیاتی حوزه فعالیت خود را تشریح نمودند و در این راستا تصمیماتی اتخاذ گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/07/29 11:15
    V5.5.5.0